Osztályainkba maximum 15 gyermeket veszünk fel. Az alacsony osztálylétszám bizonyítottan hozzájárul a tanítás és tanulás hatékonyságához, a gyermekek tanulmányi eredményének javulásához. Azok a gyermekek, akik már az alsó tagozaton kis létszámú osztályban tanulnak, általában jobban teljesítenek majdnem minden tantárgyból a felső tagozaton, mint nagy létszámú osztályban tanuló társaik.
Iskolánk legfontosabb partnere a szülő, akivel együttműködve az iskola kiszámítható, biztonságot és családias légkört biztosító hellyé válik az ide járó gyermekek számára.
Pedagógiai hitvallásunk legfontosabb eleme, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a személyközpontú oktatási szemlélet és a tananyagközpontú oktatási szemlélet között. Pedagógia munkánkat a sokszínűségre építjük, ezért nincs kizárólagossága egyetlen pedagógiai módszernek sem.
Olyan békés, biztonságos és kiszámítható környezetet kívánunk nyújtani a hozzánk járó gyermekeknek, amely egyben támogató és inspiráló.
Iskolánk a magyar nemzeti alaptanterv előírásai szerinti tananyagot a 21. század kihívásait tükröző tudásanyaggal (digitális írástudás, nyelvtudás, médiaműveltség, életvitel stb.) kiegészítve oktatja. Arra törekszünk, hogy a gyermekek személyiségének megfelelő pedagógiai módszereket rugalmasan alkalmazva, korunk kihívásaira választ adó tudást, rugalmas és kreatív gondolkodást adhassunk át diákjainknak. Feladatunk, hogy a gyermekek belső képességeit segítsük kibontakozni és így készítsük fel őket az új ismeretek befogadására, a tanulás megszeretésére.
Iskolánkban a gyermekeket partnernek tekintjük. Megtanítjuk őket tanulni, és felelősséget vállalni saját tetteikért. A bátorító nevelés elvére alapozva, a gyermekek belső motivációjára és erősségeire építve, a pozitív önértékelés kialakításával ösztönözzük tanulóinkat.
Mindezt nyugodt, barátságos környezetben, gondoskodó, kreatív tantestülettel, kis létszámú osztályokban, hagyományos és a legmodernebb oktatási, szemléltető eszközökkel valósítjuk meg.
Iskolánk a tanítási év minden napján nyitva áll az érdeklődők számára.